11 Ocak 2010 Pazartesi

Placebo & İlhan İrem Eğrisi

benim için bi özensizlik timsalidir bu albüm.dünyanın belki en cool davulcusundan (ii demedim lan) sora gidip de ergen bi prekazi(o da ii abanırdı) alınca yerine, ya da belki "meds" büyük emek albümüydü (albümü kompile hindistanda yazdıydı die hatırlıorm ama yamuk olmasın) fln da üstüne çok mu bezdi nedir, brayn molko'nun müziği dışında başka hiçbişeyine kafa yormadığı bi albüm olmuş battle for the sun.çekilen kliplerden verilen konserlere (üşenmemiş yutub teknolojisinde o sıçış sadece bizim buraya mı mahsustu die bakmıştım, evet), molkonun yeni "yemişim emonuzu gogonuzu laaan" imajından, verilen röportajlara kadar bi zorlama havası alınıodu hemen.(değişen plak şirketi katsayısını 0 aldım.ayıp lan 15 yıllık grup nihayetinde.di mi güntekin?)

bgn radyoda denk geldim yine julien'e."negzel şarkıydın lan sen" dedim ki albüm çıkalı 7 ay olmuş, 7 kere dinlememişim baştan sona.bu üvey evlat muamelesi yüzünden hakettiği ilgiyi de göremedi ztn.sırf bu yüzden bile severim ben kendisini.cnmbnm.(evet olm tanımadıım 2 takımın macında da hep yenileni tutuorm ben.)

steve hewitt giderkene arkasindan happy you're gone dışında "gitmeyeydi daalıcaktık." demişlii var ibiş braynın.ii olmuş dağılmadığı placebo'nun derdim ama istanbul konserinde de ağzından kaçırdığı "this is from my second album" güzellemesinden de anladıım; placebo için duraklama dönemi başlamış sanki.

he gider bitane daha meds yapar sleeping with ghosts yapar, onu da solo karierine yazarım bundan sora, acımam.

bi de nancy boy'daki adam(?) bile çolua çocua karışıp "gençken ne ekmeğini yedik be!" muabbetiyle self-taşak yaparken, death magnetic'in ismi bile eğreti durmuo mu lan koskoca metallica'da?

sevdiğimden olm sevdiğimden.vurmayın.

Hiç yorum yok: