4 Şubat 2010 Perşembe

eski sevgili reloaded



"rock ögeleriyle yaylıların sentezini hep olağanüstü bulmuşumdur" die çok pis sofistike taklalar atarım.yaparım bunu.ama öle lan, hile gibi bişey.böle bi giriş olabilir mi haşmet?(02:05)

albümü çıktığı hafta tüketmiştim.(hee stoklardan) bi albümden sıkılmamak için dinlememek die bişi var.-mış yani-.ben bu albümde öğrendim bunu.kendimi kastığımı falan hatırlarım dinlememek için.su gibi de akıyo şerefsiz, 4 kere 5 kere dönüo farketmiosun.bildiğin, korktuğum bi dönem oldu bundan sıkılmaktan.sora bi süre nadasa bıraktım.araya başkaları girdi, unuttum seni atlattım artık dedim.sağda solda adını duyduğumda da pis pis sırıttım.aştım lan seni dedim.biz ne laytmotifler ne elsielolar gördük dedim.ama herşey yalanmış.dün yanlışlıkla elim bi vidyosuna gitti,yine başa sardık.

evet bu albüm bi catch without arms değil.tıpkı catch without arms'ın da bi el cielo olmadığı gibi.el cielo'nun da bi leitmotif.müzikal zenginlik,emek,yaratıcılık ve artwork zaten dredg'in imzası.sırf bu yüzden bile herhangi bi albümlerine sıradan demek kafadan büük gaflet.(bkz.progressive diil yeaaa)

albüm çıkmadan myspace üzerinden paylaştıkları leafletlere gidiş şurdan.

al hadi bitanesi de burda:


The Leaflet #18

DREDG | MySpace Müzik Videoları

Hiç yorum yok: